Знайомство з платформою Moodle 2.6
Пройшовши дистанційний
курс "Створення системи управління навчанням засобами клієнт - серверних
технологій" в рамках ІІ Міжнародної конференції Intel під
керівництвом Світлани Попель, я ознайомилась з функціональними
можливостями системи Moodle 2.6 для створення навчальних матеріалів. Результатом
моєї роботи єстворення системи управління навчанням з інформатики та мій власний Хмарний
кабінет.
У школі, де я
працюю вчителем інформатики, є сучасний кабінет інформатики та
інформаційно-комунікаційних технологій, оснащений навчальним комп’ютерним
комплексом, проектором та екраном. Усе це використовую не лише на кожному уроці
інформатики, але й математики.
Кілька років
тому наша школа була підключена до швидкісного Інтернету, який
роздається за допомогою Wi-Fi мережі, до якої кожен учень може під’єднатися
в будь-який момент. Тому проблем з технікою та інтернетом на уроках
немає. Було б тільки бажання.
Отримавши власний
хмарний кабінет, дуже зраділа, бо тепер маю можливістьзробити уроки цікавішими, сучасними. Доступ
до інформації, якою наповнений курс,можуть побачити не тільки учні, а також
і їх батьки.
Отож, коли
перший урок було сформовано, вирішила спробувати під’єднати до нього
учнів. Отримала учнівські електронні адреси. І ось тут почалися перші труднощі:
Як зареєструвати учнів на курс? Як завжди, на поміч прийшла Світлана
Попель. У її статті «Як створити обліковий запис в Moodle» розповідається про
2 способи реєстрації в Хмарному кабінеті. Це вирішило мою першу проблему.
На першому етапі
роботи з платформою мені найбільше сподобався журнал оцінок. Він
представлений у досить цікавій формі. Якщо зареєстровані учні заповнюють свій
профіль до кінця (додають фото), то вчитель у журналі теж бачить не лише
прізвище та ім’я, а й його фото.
Система фіксує
усі пройдені учнем уроки окремо, а у кінцевому результаті в таблиці - загальну
оцінку за весь курс, що набагато спрощує, тобто автоматизує, роботу вчителя.
Це тільки
початок моєї роботи. Чим більше занурюєшся в цю роботу, то розумієш, що виникає
дуже багато запитань: Як працювати з блогом сайту? Чи учні також можуть з ним
працювати? Загальне за курс: 69,96 – це відсотки чи щось інше? Та багато
інших.
Але чим більше
запитань, тим цікавіше працювати далі і знаходити відповідь на ці питання.
Автор: Петрова Наталія
Комментариев нет:
Отправить комментарий