среда, 28 октября 2015 г.

Знайомство з платформою Moodle 2.6


Пройшовши дистанційний курс "Створення системи управління навчанням засобами клієнт - серверних технологій" в рамках ІІ Міжнародної конференції Intel під керівництвом Світлани Попель, я ознайомилась з функціональними можливостями системи Moodle 2.6 для створення навчальних матеріалів. Результатом моєї роботи єстворення системи управління навчанням з інформатики та мій власний Хмарний кабінет.


У школі, де я працюю вчителем інформатики, є сучасний кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій, оснащений навчальним комп’ютерним комплексом, проектором та екраном. Усе це використовую не лише на кожному уроці інформатики, але й математики.
Кілька років тому наша школа була підключена до швидкісного Інтернету, який роздається за допомогою Wi-Fi мережі, до якої кожен учень може під’єднатися в будь-який момент.  Тому проблем з технікою та інтернетом на уроках немає. Було б тільки бажання.
Отримавши власний хмарний кабінет, дуже зраділа, бо тепер маю можливістьзробити уроки цікавішими, сучасними. Доступ до інформації, якою наповнений курс,можуть побачити не тільки учні, а також і їх батьки.
Отож, коли перший урок було сформовано, вирішила спробувати під’єднати до нього учнів. Отримала учнівські електронні адреси. І ось тут почалися перші труднощі: Як зареєструвати учнів на курс? Як завжди, на поміч прийшла Світлана Попель. У її статті «Як створити обліковий запис в Moodle» розповідається про 2 способи реєстрації в Хмарному кабінеті. Це  вирішило мою першу проблему.
На першому етапі роботи з платформою мені найбільше сподобався журнал оцінок. Він представлений у досить цікавій формі. Якщо зареєстровані учні заповнюють свій профіль до кінця (додають фото), то вчитель у журналі теж бачить не лише прізвище та ім’я, а й його фото.
Система фіксує усі пройдені учнем уроки окремо, а у кінцевому результаті в таблиці - загальну оцінку за весь курс, що набагато спрощує, тобто автоматизує, роботу вчителя.
Це тільки початок моєї роботи. Чим більше занурюєшся в цю роботу, то розумієш, що виникає дуже багато запитань: Як працювати з блогом сайту? Чи учні також можуть з ним працювати? Загальне за курс: 69,96 – це відсотки чи щось інше? Та багато інших.
Але чим більше запитань, тим цікавіше працювати далі і знаходити відповідь на ці питання.

Автор: Петрова Наталія

Комментариев нет:

Отправить комментарий